ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اخرین نامه

 دلم می خواد یه چیزی رو بدونی دیگه نه عاشقی نه مهربونی

 منم دیگه تصمیمم و گرفتم اصلا نمی خوام که پیشم بمونی

 

 دیشب که داشتم فکرامو می کردم دیدم با تو تلف شده جوونی

 یه جا یه جمله قشنگی دیدم عاشقو باید از خودت برونی

 چه شعرایی من واسه تو نوشتم تو همه چیز بودی جز اسمونی

 یادت می یاد منتم و کشیدی ؟تا که فقط بهت بدم نشونی؟

 یادت میاد روی درخت نوشتی تا عمر داری برای من می خونی؟

 یادت میاد حتی سلام من رو گفتی به هیچ کسی نمی رسونی

 حالا بیار عکسامو تا تموم شه اگر که وقت داری اگه می تونی

 نگو خجالت میکشی می دونم تو خیلی وقته دیگه مال اونی

 خوش باشی هر جا که میری الهی واست تلافی نکنه زمونی. 

دلم می خواد یه چیزی رو بدونی دیگه نه عاشقی نه مهربونی

 منم دیگه تصمیمم و گرفتم اصلا نمی خوام که پیشم بمونی

 دیشب که داشتم فکرامو می کردم دیدم با تو تلف شده جوونی

 یه جا یه جمله قشنگی دیدم عاشقو باید از خودت برونی

عاشقو باید از خودت برونی  چه شعرایی من واسه تو نوشتم

تو همه چیز بودی جز اسمونی تا که فقط بهت بدم نشونی؟

 یادت میاد روی درخت نوشتی تا عمر داری برای من می خونی؟

 یادت میاد حتی سلام من رو گفتی به هیچ کسی نمی رسونی

 حالا بیار عکسامو تا تموم شه اگر که وقت داری اگه می تونی

 نگو خجالت میکشی می دونم تو خیلی وقته دیگه مال اونی

 خوش باشی هر جا که میری الهی واست تلافی نکنه زمونی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 8:5 | |